Monday 11 February 2013

Siapa yg hasut Group RTT paksa org bersedekah??

Group RESEPI TURUN TEMURUN RESEPI ISTIMEWA KELUARGA KITA (likelikelikelikelike) Tidak pernah memaksa sesiapa pun untuk menderma.

Cuma oleh kerana ramai dikalangan member2 group yg tidak puas hati dengan adanya iklan2 berdaftar didalam wall, mereka seperti tidak senang. Dengan yang demikian Bonda sebagai pengasas group RTT meminta RM1.00 seorang sebulan supaya semua iklan2 dapat dimansuhkan terus dari wall RTT.

Tetapi malangnya hanya beberapa orang sahaja yang menyokong dan menghulurkan yuran tersebut. Yuran itu sebagai dana utk group menjadi lebih teguh, kuat dan berfaedah. Menyokong kegiatan group untuk membeli hadiah atau pun membuat modal untuk mencetak majalah, kegunaan event2 dan charity.

Member2 group sengaja tidak mahu memahami wawasan admin. Mereka lebih suka berfikiran negatif yang tidak-tidak. Ada juga member2 yang suka mempermain2kan admin dan sebagainya. Malang sungguh rakan kita itu. Dia boleh mengatakan bahawa dia sudah dikeluarkan dari RTT sedangkan dia masih boleh komen didalam wall serta telah menjadi member RTT sudah setahun yang lalu. Sepatutnya dia telah faham benar perjalanan group.

No comments: